-
14 juli 2021
Even voorstellen: Fatima Polat, nieuw bestuurslid
Hallo allemaal,
Mijn naam is Fatima Polat. Na voordracht door het bestuur van het Europees Instituut voor Certified Public Controllers (EICPC) ben ik als bestuurslid benoemd in de Algemene Ledenvergadering van 6 juli jl. Ik vind het een eer om bij te mogen dragen aan het vergroten van de toekomstbestendigheid van deze vereniging waar ik al 12 jaar lid van ben.
-
18 juni 2021
Algemene Ledenvergadering 2021
Door het bestuur is op basis van het aantal reacties van de leden de Algemene Ledenvergadering vastgesteld op dinsdag 6 juli aanstaande. Tijdstip: 20:00 – 21:30 uur. De ALV is dit jaar digitaal.
-
12 mei 2021
Oproep mee te doen aan een onderzoek naar digitalisering en dataficatie
De redactie van TPC roept alle public controllers op deel te nemen aan een onderzoek naar digitalisering en dataficatie. Door als public controller aan het onderzoek mee te doen, wordt ook de opvatting vanuit de public control in het onderzoek betrokken. Naar aanleiding van de uitkomsten van het onderzoek zal een artikel in TPC verschijnen.
-
19 maart 2021
Vacatures bij de Douane
Beste beroepsgenoten,
Wij ontvangen bericht dat sinds 1 januari de Douane ontvlecht van de Belastingdienst en een zelfstandig Directoraat-Generaal geworden. Mede in dat kader zijn er op Control-gebied nieuwe functies ontstaan die nu interdepartementaal zijn opengesteld. Op een later moment volgt bredere openstelling.
-
21 januari 2021
Halfjaarlijkse bijeenkomst ACPR
Het bestuur van de APCR heeft op 20 november 2020 in plaats van bijelkaar te komen op de Erasmus Universiteit, een Teams Meeting gehouden. Deze meeting werd voorgezeten door Ruud Snoeker. Het boeiende onderwerp was “Control in een netwerkomgeving”. Omdat niet iedereen aan deze bijeenkomst kon deelnemen, stellen wij de presentatie van Ruud beschikbaar voor onze leden. U vindt de presentatie in het besloten deel van de website, welke na inloggen is te bereiken.
-
10 december 2020
Seminar ‘Sleutelfunctiehouder Interne Audit Pensioenfondsen – 2 jaar ervaring’
Best practices van sleutelfunctiehouders, bestuurders en toezichthouders
IIA Nederland organiseert 13 januari 2021 van 14.00 tot 17.00 uur voor sleutelfunctiehouders, bestuurders en (interne) toezichthouders een online seminar over de Sleutelfunctie Interne Audit (SF IA) bij pensioenfondsen. 13 januari is het precies twee jaar geleden dat vanuit IORPII de sleutelfunctie Interne Audit (SF IA) in werking is getreden. Een mooi moment voor reflectie, dialoog en verdieping. Welke ervaringen zijn opgedaan en wat zijn good practices?
-
2 december 2020
Informatie ALV deel 2
Beste leden,
Zoals aangekondigd splitsen we de ALV in 2 delen: een huishoudelijk en een meer inhoudelijk deel. Eerder stuurden wij al de informatie over het huishoudelijke deel. Nu sturen wij de informatie voor het tweede, meer inhoudelijke, deel.
-
16 november 2020
Informatie ALV
Beste leden,
De stukken voor het “huishoudelijk deel” staan sinds 16 november in het besloten deel op de website.
Eerder gaven wij aan voor de stukken een reactietermijn te stellen van 14 dagen. Dus reacties van jullie kant kunnen tot en met 1 december worden ingediend via info@eicpc.nl onder vermelding van ALV – deel 1.
Afhankelijk van aantal reacties is door het bestuur de volgende werkwijze vastgesteld:
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 8
- Volgende pagina